کد خبر : ۲۲۱۶۰۵ تاریخ خبر: ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ ساعت ۱۶:۳۲

مدير شهرک های صنعتی دزفول تاکید کرد:
لزوم توسعه و تقویت صنایع کوچک دزفول به منظور افزایش اشتغالزایی

مدیر شهرک های صنعتی شماره 2 و 3 دزفول بر لزوم توسعه و تقویت صنایع کوچک این شهرستان به منظور افزایش اشتغالزایی تاکید کرد.

 لزوم توسعه و تقویت صنایع کوچک دزفول به منظور افزایش اشتغالزایی

به گزارش خبرنگار شبکه خبری دز(دز ان ان)، علیمردان جعفری ظهر امروز دوشنبه در جلسه شورای اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان دزفول که در محل فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: درسال جاری هشت طرح تولیدی با اشتغالزایی 112 نفر ازطریق بخش خصوصی در شهرک های صنعتی شماره دو و سه دزفول به بهره برداری رسیده اند.

وی بابیان اینکه در حال حاضر 15 واحد تولیدی با به کارگیری 220 نیرو در این شهرک ها در حال ساخت هستند، افزود: باتلاش های صورت گرفته در 2.5 سال گذشته تاکنون حدود 50 سرمایه گذار وارد شهرک های صنعتی شماره 2 و 3 دزفول شده اند که تمام مدارک این سرمایه گذاران، موجود است.

مدير شهرک های صنعتی شماره 2 و 3 دزفول عنوان کرد: هریک از این 50 سرمایه گذار برای راه اندازی کارخانه خود بیش از 20 میلیارد ریال سرمایه گذاری کرده اند و هر واحد تولیدی به طور میانگین 15 اشتغال داشته است که جمع اشتغال این 50 صنعت کوچک شهرستان بالغ بر 750 نفر خواهد بود.

جعفری خواستار توسعه و تقویت صنایع کوچک در دزفول شد و توضیح داد: صنایع کوچک نیاز به سرمایه زیادی ندارند اما در عوض اشتغالزایی بسیار خوبی خواهند داشت بنابراین تمام مسئولان شهرستان بویژه فرمانداری باید در جهت توسعه و افزایش این صنایع کوچک گام بردارند تا آمار اشتغال دزفول متحول تر از شرایط کنونی شود.

وی درپایان با انتقاد از ناکافی بودن اعتبارات تخصیص یافته به شهرک های صنعتی دزفول، تاکید کرد: بانک های دزفول به موانع بزرگی برای صنعتگران تبدیل شده اند که لازم است این مشکل ازسوی مسئولان استان پیگیری و رفع شود.

برچسب ها: علیمردان جعفری اشتغال مدير شهرک های صنعتی شماره 2 و 3 دزفول